dijous, 4 de febrer del 2010

Campionat de Catalunya de cros veterà M-35 i M-40. Sabadell

El propasat diumenge 31 de gener es va disputar a Sabadell el Campionat de Catalunya de cros veterà. A la categoria de M-35 vam tenir representació amb el David (Correcaminos) i a la de M-40 al Xavi (el Presi).
Els dos van obtenir grans resultats!!!

El David va ser 14è a la general i 12è de la seva categoria.


















El Xavi per la seva part va ser 34è de la general i 13è de la seva categoria.















La cursa de més de 7 km es va disputar en un terreny molt trencacames amb una superfície d'herba i de terra dura, va ser acabada per 148 participants.


Cal recordar que aquest campionat juntament amb el de Madrid és un dels dos amb més nivell i qualitat d'Espanya.
Ara els nostres dos companys aparquen el costat "salvatge" del camp  i passen a la seva especialitat, la pista, en aquest cas sota cobert.

Els desitgem molta sort!!!

1 comentari:

correcaminos ha dit...

Ostres Speedy, vec que la teva professió de documentalista també l'aprofites en el món de l'atletisme, cosa que és d'agraïr, ja que fas unes cròniques excepcionals i amés ets un dels pilars perquè aquest bloc es mantingui viu.

Realment el cross va ser tal i com tú dius, però jo la veritat, abans de prendre la sortida, pensava fer quelcom més de positiu, tenint l'objectiu de quedar entre els cinc primers. No obstant durant la cursa, vaig poder observar que la meva missió era quelcom impossible.
Es va sortir rapidíssim i jo ja em vaig quedar en un segon grup, el primer grup composat per set unitats, el teníem a 60-70 metres però no hi havia manera de connectar amb ells. Al mateix temps veia al meu "amic" Francesc, del Vic, que anava a la cua d'aquest grup fent la goma, la qual cosa només feia que confirmar que si les coses no li anaven bé amb ell, pitjor m'havien d'anar a mí.

L'únic positiu de la cursa és que sort que et vaig fer cas i vaig anar de menys a més, sino no sé com hauria acabat la cosa i com a conclusió, és que 7 km de cross, actualment se'm fan molt però que molt llargs.
Al "presi" de tant en quan el veia en un grupet i semblava que anava bastant còmode, crec que el seu resultat és molt bó i amés li dona optimisme per encarar la PC.

Ara ja ens toca encarar seriosament la PC amb el complicat objectiu de millorar les marques de l'any passat. Tenim dues oportunitats, a veure si les aprofitem!!! Estic segur de que al "presi" li aniran molt bé les coses.

Ara desconecto fins diumenge i dilluns ens veiem a l'estadi!

Una abraçada a tots els "amics"!!!