diumenge, 14 de febrer del 2010

APA INFORMA : Dissabte AGRIDOLÇ dels "polleros" al Campionat de Catalunya de pista coberta.


Disabte "agridolç" pels "polleros" al Campionat de Catalunya de pista coberta celebrat el poppassat dia 13 a V ilafranca del Penedés (si tot va bé hem estat dels últims a correr en aquesta pista "histórica", ja que com tots sabeu el proper any competirem a Sabadell).

Agridolç perque el "correcaminos" volia 3 ors (com sempre). Al 1500m realment va fer el que va voler, inclós més fàcil del que haviem calculat. Cursa controlada de principi a fi (les coses pintaven bé). A la tarda el 800m, ufff!!!! per un coll, si si per un coll va guanyar la plata, arribada a fotofinish. Passats 45 minuts el 3000m, la resta de contrincants, en alguns casos ja més que conguts, ens deien si estavem "xalaos", el 1500, 400,800 i 3000 ?????? !!!!!!.

Nosaltres a lo nostre i sortida del 3000m, per colmo a algun iluminat de l'organització junta categories, per tant 35 i 40 anys tots juntets (juntos pero no revueltos).

Estic convençut que el "correcaminos" va notar el cansanci i no competia en igualtat de condicons amb d'altres atletes que havien vingut únicament a fer el 3000m així qué....

Encara així el "cabroncete" treu forces (no sé d'on) i un altre metall cap a la butxaca. La veritat NO SÉ COM S'HO FA (de gran vull ser com ell). En contra partida a nivell de marques personals no va quedar molt satisfet, joder "correcaminos" aquí es tracta de "pillar" metalls i t'has coronat.

Per la meva part, doncs al matí un 400m PRIMER 400m de la meva vida i ÚLTIM !!! Nunca mais (al menys en pista coberta). Em toca 2ona serie i darrer consell del "correcaminos": No pienses a tope.... doncs vale. Efectivament vaig aguantar la primera posició fins el darrer 50 metres, lloc on les cames em van dir prou i em van passar dos contrincants. La veritat pensava que no arribava però al final marca personal, jajaja... con que era la primera era fàcil superar l'anterior, feta en series al aire lliure, entre setmana ploguem/aire o fred!!!!!.

A la tarda el 800m, la veritat i ara que no ens llegeix ningú: em començo a trobar cómode en aquesta distància, jajaja. Va anar millor, a falta de 150 metres canvi de ritme i arribo 3er, fantàstic i a sobre marca personal. Ara bé, recuperat una mica a a provar d'acabar el 3000m. Per una errada de "novato" vaig mantenir la posició pensant que anava 3er i finalment, 4a, medalla de "xocolate", però encara així marca personal.

Són les 20h30 i creiem que ja es hora de tornar cap al Principat, desde les 07h30 del matí ja està bé.

Ah casi m'oblido un petit detall sense importància, vam dinar en un restaurant japonés i després de dinar van fer una visita VIP a les bodegues TORRES, acompanyat per un gran amic meu que resideix i treballa en aquell indret. Com us podeu imaginar, van tastar algun vinet i van adquirir algun producte.

Finalment vull fer menció que a la grada hi havien els amics CONCEGAL i MORENO, els quals es van deixar la veu animant-nos en tot moment. GRÀCIES AMICS !!!!

En definitiva AGRIDOLÇ peró una jornada bastant "completita" dels "polleros"



1 comentari:

correcaminos ha dit...

Cal felicitar al "presi" que va còrrer com un jabato. Per mi el més destacable de la jornada ( a més de la visita a les caves Torres i haver conegut a una gran persona com és el seu amic Miquel), és la seva marca assolida als 800m: 2'08", no havent pogut entrenar tot el que hagués volgut i havent corregut el 400 abans.
Ho dic fa dies i ho continúo afirmant, és la seva prova i si la lesió li permet donarà alguna sorpresa. Que n'aprenguin....