dimarts, 1 de desembre del 2009

Gràcies


Normalment una marató va acompanyada d'una crònica on cada finisher explica les seves vivències/aventuretes/patiments. Jo avui no la faré sinó q vull donar les gràcies a tothom q m'ha acompanyat en aquesta aventura.

Isidre: gràcies mestre x ser el meu confessor/guia virtual i aguantar els meus patiments diaris. Ara ja queda menys de nou mesos per tornar a concretar agendes i acabar conjuntament el repte de la marató. Tu tries!!!

Armand: poques persones haurien deixa't el seu garmin durant dos mesos, ets un sol i no saps com m'ha ajudat. Gràcies de tot cor!!!

David i Xavi (els polleros): estic en deute amb vosaltres!!! de tot cor, no sabeu com valoro els vostres km en companyia, la vostra ajuda anímica i física. Espero q durant la temporada d'hivern us pugui pagar el deute!!!

Albert: si algú és un exemple a seguir, aquest ets tu, entreno constant, patir a tope, marató amb marcon i a sobre ens puja 4 pisos x les escales. Gràcies per ensenyar-nos a no defallir!!!

César: company de fatigues durant molt temps, gràcies per compartir els patiments amb la teva constància i perseverància!!! ens han sobrat uns segons per als objectius, però així ja tenim al·licient x l'any vinent!!!

Vallve: gràcies per ensenyar-nos a  no abandonar davant del dolor, gràcies x ser tenaç en l'esforç, això és el q dóna recompenses!!! Marcón!!!

Carles: que gran ets tio!!! Quina pedazo marca!!! Merci per ensenyar-nos q els somnis es poden complir d'un any a l'altre. I gràcies per les gestions dels viatges!!!!

Eva: ja ets finisher!!! Ara et tractarem de "senyora". Gràcies per les "queixes conjuntes", pels patiments conjunts a les sèries i gràcies per ensenyar-nos q a patir ningú et guanya!!! Ara ja solament et falta fitxar x nosaltres!!!

Enrique: merci x ser como eres, un segon papa!!!

Edgar: mil gracias x ser papa/consejero/entrenador/masajista/psicologo/amigo/compañero/paño de lágrimas. Pero tu ya lo sabes. A x el 2h35 en nueve meses???

Gemma:  a part d'amiga, companya d'entrenos,  pelu dels peques i la meva esteticien et vull donar les gràcies pel suport durant la marató!!! Impagable!!! La havieu de veure cridar i animar!!! Recupera't aviat q et trobem a faltar als entrenos!!!

Esther: igual q a la Gemma, gràcies pel suport durant la marató!!! Q us vau pendre x esmorzar??? Quina cridòria quan passava pel vostre costat, el company austríac flipava!!!

Toni: eficàcia i eficiència personalitzada, q dir d'ell, q ho té tot, si fins i tot ens aguanta a l'Eva... Un solete!!!

Vallve family i dona de l'Albert: que bonic es veure cares conegudes després de tants moments sol!!! Gràcies per l'animació!!!

Hauria de donar les gràcies a més gent d'altres àmbits de la meva vida que m'han aguantat en aquest "embaràs" de 15 setmanes, però ja ho faré personalment.

La crònica demà o demà passat.

2 comentaris:

Carles M. ha dit...

Que dir desprès d'aquesta emotiva i sentida crònica,es nota que parles amb el cor a la mà, gallina de piel!!!

Ha sigut un plaer "patir" aquestes setmanes.15 setmanes on hi ha hagut de tot peró sobretot bon rotllo i GANES de correr la marató que aixó es lo més important.

Espero de debó poder repetir una propera vegada peró aquest cop amb l'Isidre.

M'afageixo als agraiments de l'Alan (No ho sabria dir millor!!!)

Voldria també agrair-li l'avituallament al Toni que s'ho va currar de valent: filmar, avituallar, animar i cridar-li al lladre de l'aigua del Cesar. Merci Crack


Per cert el sopar-festiu sera, en principi la setmana vinent (Dijous) i esperem comptar amb les "sofridores" parelles així com amb els polleros. Comenceu a confirmar assistencia!!! (Isidre comptem amb vosaltres OF COURSE)

correcaminos ha dit...

Tot i no formar part directament de la família maratoniana, també se m'ha posat la pell de gallina llegint la teva crònica, impressionant!!!
Per uns moments has fet que em transporti virtualment als 42 km 195 m.

Enhorabona Speedy i a per la propera!!!