dimecres, 2 de novembre del 2011

DESERT RUN 2011 FINALITZADA!!!!!!

Hola gent,

Ja està feta la DESERT RUN.

Vaja cursa.... impressionant!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1a etapa de 15km amb final de 3km de dunes pures i dures... quasi arrossegant-nos.
  • 2a etapa de 21km quin trencacames, i amb una xixa que queia que era "pa flipar", terra, sorra , pedres, camells pel mig, etc... amb uns paisatge de plorar...
  • 3a etapa 26km de fals pla, amb pedres, forats, terra i amb final en un oasis que semblava un decorat de cinema, ahhhh!!! i previ a quests somni hi havia 2km de sorra que t'enfonsaves més amunt del turmell.

Com a classificació dir-vos que dels 80 runners que varem ser capaços d'acabar la Desert Runn, el Joanet va quedar en la posició16, no em puc queixar, la gent hem deia..”andorrano si que te has venido lejos, esto no se parece en nada a tu terreno...jejeje” i a més a més vaig veure cada “fera” correns que feien po, amb uns temps d’asfalt....jejeje

Com a experiència dir que no tinc paraules per descriure el que he viscut i he vist, INCREÏBLE!!!!! quina dosis d’humilitat m'he endut del desert, la gent, els beduins, els tuaregs, ELS NENS, quins nens DÉU MEU, que agraïts que eren, quan tinguis les fotos passades les penjaré en el blog.

Ha estat la millor cursa de la meva vida, una experiència diferent amb una barreja de patiment, alegries, humilitat, i demés sentiments que no es poden explicar.

Bueno runners, com he dit abans, ja us penjaré fotos, ok???

Adéuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.........

Joanet

2 comentaris:

Alan ha dit...

Moltes felicitats RUNNER DEL DESERT!!! Quina sana enveja d'experiència!!! Esperem les teves fotos per envejar-te encara més!!!
Ara ja hem corregut a l'Àfrica!!! Quin serà el proper continent a caure en cames dels reds????

josep garcia ha dit...

Moltes felicitats runner, estic cercant informació sobre la cursa i no n'hi ha gaire. Penjaràs més informació de la cursa?