dijous, 27 d’octubre del 2011

Mitja marató de Valencia. 23 d'octubre


Diumenge passat es va celebrar a Valencia la mitja marató, prova prèvia a la propera marató de la ciutat del 27 de novembre. Allà els reds també vam tenir presència i es que encara que molts no ho sabeu tenim una petita delegació permanent dels reds a la ciutat llevantina, el Marc Ruiz, un andorrà emigrat fins a la vora del mediterrani.


Doncs el Marc va participar a la mitja i va fer un temps de 1h44'09'' i va entrar en la posició 2745 de més de 7600 corredors arribats. Segons les nostres darreres notícies el Marc està preparant la marató valenciana, però no n'estem del tot segurs.


















Aquesta mitja va tornar a presentar les seves credencials de mitja ràpida ja que per 3r any consecutiu el guanyador va baixar de la mítica marca de 1h!!! El John Mawangangi va parar el crono en 59'45''!!!
Per cert, els 10 primers classificats van ser africans, 9 kenyans i 1 marroquí.


El primer europeu va ser l'intenacional espanyol Rafa Iglesias que començava temporada camí de la mínima que el porti als Jocs Olímpics de Londres, va fer un temps de 1h06'25''. Darrera seu va entrar el seu amic i company de selecció Nacho Cáceres que va fer 3'' més. El Nacho està preparant la marató de Castelló del dia 11 de desembre i que és Campionat d'Espanya.

1 comentari:

Marc Ruíz ha dit...

Hola Reds! Primer de tot felicitacions per les marques aconseguides per tots vosaltres. Moltes em deixen bocabadat.
Per altra banda, això de sortir sol en un reportatge dona una mica de vergonya je,je. Efectivament estic preparant-me la marató aprofitant que baixeu alguns de vosaltres. La preparo per fer-la a 3:30 però vistes les sensacions de la mitja, en la qual vaig acabar bé però no sobrat, em replantejaré l'objectiu d'acabar-la que és la primera.
Pels que baixeu i necessiteu qualsevol cosa l'Alan té la meva direcció i telèfon. Per cert, la marató surt i arriba just davant de casa meva i per tant, més motiu per donar suport logístic.
Aprofito per fer una pregunta als maratonians. En la mitja aguanto bé només amb l'aigua dels avituallaments, però la marató he llegit que cal pendre carbohidrats. M'aconselleu alguna marca/gel/producte en especial i quin quilometratge?
Salutacions i força Reds!