dimarts, 3 de març del 2009

Campionat d'Andorra d'Hivern. Campions en 1500m!!!

Gran debut del club en el primer campionat nacional!!!
El botí ha estat excel·lent: un campionat i un subcampionat absolut així com a grans marques personals de tots els participants. Els resultats els trobareu a la dreta.

Com algú va dir: la "marea" vermella es va deixar notar pel comunal. Esperem que a l'estiu i amb millor temps encara siguem més presents.

Us recordo, però, que el dia 22 hi ha el nacional de cross a la Borda Mateu i que també hauríem de ser presents!!!

A més el John estrenarà les ASICS canyeres i debutarà en cross!!!!

4 comentaris:

correcaminos ha dit...

Penso que el més important en aquest cas, va ser la nostra elevada participació i que es va notar molt la nostra presència, donant més d'un ensurt amb algú, esportivament parlant.
Hem pogut demostrar a la nostra federació que estem totalment presents i que han de comptar amb nosaltres.

Per cert, només a nivell d'anècdota, us explicaré petits detalls que fa que un se n'adoni de que està al millor club del món i envoltat de grans amics que estimen l'atletisme de veritat.
Es tracta de que quan vaig arribar a l'estadi, anava de cul, vaig arribar corrent i el primer que vaig fer abans de pujar les escales del vestuari és girar el cap a dreta per veure " l'ambientillo" que hi havia a la pista i el primer que vaig veure és un grup de "reds" amb la sudadera vermella rodant per la gespa, doncs això encara que sembli una xorrada em va fer molta il·lusió.
Seguidament vaig entrar al vestuari per canviar-me i em vaig trobar a l"speedy" dient-me "tens la samarreta de competició amb el dorsal preparada i amb el dorsal posat". A continuació vaig anar parlant amb tots mentre escalfàvem pel 1.500, fins i tot també em va donar temps de sentir amb algú que a diferència de nosaltres, els hi encanta parlar fora de la pista.

Al moment de la veritat, és a dir, en el moment de la cursa, em vaig sentir més recolzat que mai, l'Speedy fent-me de llebre i portant tot el pes de la cursa per mí i el "profesor" donant-li instruccions, motiu pel cual per mi va ser "coser i cantar" i com a colofon final, la felicitació de tots vosaltres que es veia clarament que us alegràveu del resultat, la meva família i la "niña" fent de reportera per inmortalitzar aquells moments.

Com va dir Bernd Schuster en una ocasió: NO HAY NADA MÁS QUE DESIR.

Xavi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xavi ha dit...

Eyyyyyyy segur que ja em trobaveu a faltar. Veig que continuem sent 3 o 4 els que participem al blog.
En primer lloc FELICITAR a tots els membres del club que van participar en dit campionat d'Andorra.
Tanmateix encara que no vaig ser present, després de llegir el relat emocionat del company i amic David, em puc fer una idea del que vau i van veure els allà presents.
Dels resultats obtinguts, poca cosa a dir, no??? Els "pilars" del club, en su línea i amb l'Alan com una punyetera locomotora, joder que us he de dir si el veieu a diaria a l'estadi.
Que tinguis sort i sense por a Toulose.
A la resta de membres del club que van decidir passejar i lluir la nostra indumentaria "red" a l'estadi, gràcies i felicitats.
FINS ARA ENS CONEIXIEN, de ben segur a partir d'ara, ENS RESPECTARAN.
Fins aviat, una abraçada.

Carles M. ha dit...

El q crec mes important es q ens mantenim fidel al nom del club. No som no mes no menys q "coleguilles" q s'ho passen be corrent i fent petar la xerradeta a la pasarel·la. Amb poc en tenim prou no?

A mes a mes tenim la gran sort de tenir a dos mega monstruos Speedy + Correcaminos q fan un resulats excel·lents i q permet donar-nos a coneixer. Ojo no vull dir amb aixo q els demes no col·laborem amb el nostre granet de sorra sino q quan tens dos personatges amb marques bonissimes doncs la prensa hi dona mes resso.

Conclusió: q ens ho passem de conya corrent per aquests mons de Deu aixo si acompanyats de bons menjars, bones begudes i sobretot bona companyia.

Felicitats x els resultats d'aquest cop de setmana i a Blaganc a tope!!!

Allez les rouges.