dimarts, 16 de setembre del 2008

ULTIMA HORA !!!! EQUIPACIO !!!!

Hola Chavales
En data d'avui m'he reunit amb l'encarregat de serigrafiar al Centre Penitenciari, lliurant-me la samarreta (que li vaig deixar per fer una prova) serigrafiada amb el logo del club. Personalment m'ha sorprés satisfactóriament.
M'he desplaçat a l'estadi lloc on he copsat l'opinio del Cesar, Edgar i Rubio, donant el seu vist i plau i conformitat.
Demà a la tarda la tornaré a portar per tal que la veieu els demés i us passaré el pressupost (verbal) que m'han donat. Crec també que es un gran preu, però ja parlem, discutim i decidim.

Paral·lelament la nostra apreciada tresorera està fent un estudi detallat dels comptes, així com d'operacions que es podrien fer per tal de baixar la quota inicial a tota aquella persona que vulgui ingressar al nostre club.

Atentament
Xavi

¡¡¡ AUPA ATLETICO !!!

3 comentaris:

Alan ha dit...

Fantàstica feina presi!!!!
El dubte que tinc es que si la serigrafia la fa la presó, les barres de l'escut seran verticals tipus cel·la??? je!je!je!

Alan ha dit...

S'hauria de rentar i veure com respon la serigrafia a la prova de la rentadora!!!

d'aquí i d'allà ha dit...

La camiseta serigrafiada queda molt bé, el preu és molt competitiu i a més l'empresa que la realitza no esta previst que tingui que tancar per mancar de personal, jo ho tiraria endavant

Apa Siau!!